Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

«ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ» Κουρουμπλής: Ή θα πάρω το υπουργείο Υγείας ή τίποτα

Κουρουμπλής: Ή θα πάρω το υπουργείο Υγείας ή τίποτα             
 
Την πρόθεσή του να αναλάβει το υπουργείο Υγείας εκδήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Παναγιώτης Κουρουμπλής. Μάλιστα, τόνισε πως δεν θέλει κανένα άλλο υπουργείο σε περίπτω ση του προταθεί κάτι τέτοιο.
«Είναι ένα υπουργείο που το ξέρω, δεν θέλω να πάω κάπου που θα με ορίζουν οι σύμβουλοι» δήλωσε χαρακτηριστικά και εξήγησε πως στο συγκεκριμένο πεδίο «ξέρω για τι πράγμα μιλάω, για τι πράγμα δουλεύω, τι σχεδιασμό κάνω, έχω άποψη ακόμα και σε αυτό που θα μου πουν οι διπλανοί είτε είναι υπηρεσιακοί είτε είναι θεσμικοί».
«Δεν μπορώ να είμαι επί παντός επιστητού ικανός να παράξω αυτό που πρέπει να παράξω. Και ο κόσμος έχει χάσει και την υπομονή του… και  είμαι και ένας άνθρωπος που στο χαρακτήρα μου δεν μου πάει δηλαδή να γίνω υπουργός απλώς για να είμαι υπουργός ή να κάνω τον υπουργό» δήλωσε ο κύριος Κουρουμπλής.
Παράλληλα υπερασπίστηκε την προηγούμενη θητεία του ως υπουργός Υγείας, τονίζοντας: «Νομίζω ότι δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις για να υπάρξει μια προσπάθεια για να περιοριστούν οι καθυστερήσεις, οι παλινωδίες, τα λάθη, δεν ξέρω αν μπορούν να εξαφανιστούν αλλά πρέπει να περιοριστούν στο ελάχιστο».

Πάντως μιλώντας στα Παραπολιτικά δεν αρνήθηκε πως και στο χώρο της Υγείας έγιναν «μεγάλα πάρτι»: « Παρέλαβα 18 συστήματα που δεν «μιλούσαν» μεταξύ τους δηλαδή δεν έπρεπε αυτό κάποιος να το είχε εντοπίσει και να πει "τι γίνεται εδώ πέρα, είναι δυνατόν να έχω 130 νοσοκομεία με τόσες δαπάνες και να μην παρακολουθώ το κόστος και την παραγωγικότητα του συστήματος;" Εδώ ξοδεύτηκαν 6 εκατομμύρια για το χάρτη υγείας και δεν έχω χάρτη υγείας αυτή τη στιγμή στο υπουργείο. Εγώ νομίζω με λίγα λεφτά για να καλυφτούν οι ανάγκες των νοσοκομείων γιατί εγώ παρέλαβα τα νοσοκομεία με περσινή δαπάνη 1 εκ. 620 χιλιάδες και η πρόβλεψη που είχαν ψηφίσει για να βγουν τα πλεονάσματα ήταν 1 εκ. 380 χιλιάδες δεν λέω ότι θέλει δις. Με 1 εκ. 800 χιλιάδες τα νοσοκομεία θα δουλεύουν μια χαρά και θα έχουν κάλυψη πλήρη των αναγκών τους και με νοικοκυριό και με έλεγχο. Να πω για την επιτροπή προμηθειών που ουσιαστικά δεν υπάρχει ένας επιστήμονας; Τι να πω»!


Πηγή: Κουρουμπλής: Ή θα πάρω το υπουργείο Υγείας ή τίποτα | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/227340/koyroymplis-i-tha-paro-ypoyrgeio-ygeias-i-tipota#ixzz3mTSEjOPl
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου