Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Ο Μ.Μπακάκης μιλά στο agriniopress για τη μεταγραφή του

        
panai-bakakis
Τις πρώτες του δηλώσεις μετά την μεταγραφή του στην ΑΕΚ έκανε ο Μιχάλης Μπακάκης αποκλείστηκα στο agriniopress.gr. Ο 23χρονος αμυντικός τόνισε: «Είμαι χαρούμενος για τη μεταγραφή μου στην ΑΕΚ. Είναι μια ομάδα με μεγάλο όνομα και ιστορία. Ελπίζω και εύχομαι να αποδείξω έμπρακτα ότι έκαναν καλά αυτοί που με επέλεξαν και με εμπιστεύτηκαν»
Σε ότι αφορά τον Παναιτωλικό δήλωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση, τους προπονητές μου, τους συμπολίτες μου και τον κόσμο για την εμπιστοσύνη τους όλα αυτά τα χρόνια. Ο Παναιτωλικός θα παραμείνει η ομάδα της καρδιάς μου. Πέρασα αξέχαστα τα δύο τελευταία χρόνια. Ελπίζω οι δρόμοι μας κάποια στιγμή να ξανασμίξουν».
Ο Μιχάλης Μπακάκης θα συνεχίσει κανονικά να προπονείται με την ομάδα του Παναιτωλικού μέχρι τις 23 Μαΐου οπότε και ολοκληρώνονται οι προπονήσεις της ομάδας του Παναιτωλικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου