Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Επάγγελμα: Γενικός αρχηγός

   
pan-panai-nikibolou23
Ο Μάκης Μπελεβώνης που γύρισε σελίδα το περασμένο καλοκαίρι, μοιράζεται στην SportDay τις πρώτες του εμπειρίες από τη… νέα του ζωή.
Μιλώντας με τον Μάκη Μπελεβώνη, που πλέον είναι ο γενικός αρχηγός του Παναιτωλικού, τον ακούς να αναφέρεται σε πρώτο πληθυντικό για τους παίκτες των «κυανοκίτρινων».
Νιώθει σαν να είναι ακόμη ένας από αυτούς. «Ηθελα να συνεχίσω από άλλο πόστο. Μην μου πεις για προπονητής. Δεν το βλέπω, αλλά ποτέ μη λες ποτέ. Αγαπάω και πονάω την ομάδα. Ετσι δεν μου λείπει απότομα και η ρουτίνα της προπόνησης. Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να γυρίσεις ξαφνικά ένα κουμπί στη ζωή σου. Οι συμπαίκτες μου, όπως με έβλεπαν σαν αρχηγό με βλέπουν και τώρα. Με τον λογικό σεβασμό. Εξάλλου δεν είμαι ο άνθρωπος-φόβητρο. Μπορώ να σου πω κιόλας ότι ίσως υπάρχει σε ορισμένες περιπτώσεις μεγαλύτερος σεβασμός από όσο πρέπει (σ.σ.: γέλια)», μας είπε αρχικά. Ο 39χρονος που υπήρξε παίκτης-σύμβολο του Παναιτωλικού, έχει φάει τα γήπεδα με το κουτάλι. «Εγκέφαλος» σαν παίκτης στη μεσαία γραμμή, πλέον είναι λογικό να αντιλαμβάνεται πιο ολοκληρωμένα το ποδόσφαιρο: «Τώρα στον πάγκο έχω πιο καθαρό μυαλό. Οταν είσαι μέσα στο γήπεδο, έχεις 200 σφυγμούς. Τώρα, όμως, μπορώ με μεγαλύτερη ηρεμία να δώσω κάποιες συμβουλές στους συμπαίκτες μου, όταν τις χρειάζονται», ήταν τα λόγια του.
sday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου