Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Μίλαν Μπόγιοβιτς: «Το μόνο που με νοιάζει είναι ο Παναιτωλικός στην Superleague»


panai-bojovic
Σε μία συνέντευξη που θα συζητηθεί, ο αρχισκόρερ του Παναιτωλικού Μίλαν Μπόγιοβιτς μίλησε στο AgrinioVoice.gr και τον Μπάμπη Τσιρώνη την Πέμπτη (25/4) για την πορεία του μέχρι στιγμής, ενώ τόνισε και την πεποίθησή του πως του χρόνου τα «καναρίνια» θα βρίσκονται στην Superleague. Επίσης, αναφέρθηκε στο ποδοσφαιρικό του μέλλον, ενώ έδωσε και την δική του υπόσχεση στον κόσμο του Αγρινίου!

Αναλυτικά η συνέντευξη:
Καταρχάς, που γεννήθηκε ο Μίλαν Μπόγιοβιτς;
Γεννήθηκα σε μία πόλη της Σερβίας που λέγεται Τάρτακ και είμαι από την Λούτσανι, μία μικρή πόλη που βρίσκεται στην κεντρική Σερβία. Το Τάρτακ απέχει περίπου 30 χιλιόμετρα από την πόλη μου και έτσι γεννήθηκα εκεί.

Θα ήθελες να μας πεις κάποια πράγματα για την πατρίδα σου και τι σου λείπει από εκεί;
Στα δεκαπέντε μου έφυγα από το σπίτι για να αγωνιστώ στην ποδοσφαιρική σχολή της Παρτιζάν και έτσι έχω συνηθίσει μακριά από το σπίτι μου. Αυτό έγινε πριν από έντεκα χρόνια και έτσι τώρα το να αγωνίζομαι μακριά από εκεί είναι κάτι φυσιολογικό για μένα… Λογικό είναι πως μου λείπει το σπίτι μου και μόλις ολοκληρωθεί η χρονιά σε ενάμισι μήνα από τώρα και τελειώσω με τη δουλειά μου, θέλω πρώτα να πάω στη Superleague και μετά θα πάω και στο σπίτι μου, κανένα πρόβλημα…

Πόσο χρονών ήσουν όταν αποφάσισες πως ήθελες να γίνεις επαγγελματίας ποδοσφαιριστής;
Από την πρώτη μου κιόλας προπόνηση όταν ήμουν εννέα χρονών και ο προπονητής μου με άλλαξε θέση από τερματοφύλακα σε επιθετικό, ήθελα και ήξερα πως μία μέρα θα γίνω επαγγελματίας. Θυμάμαι πως από την πρώτη μου προπόνηση έβαλα τρία γκολ και μετά ο προπονητής μου έλεγε, «Είδες; Είσαι επιθετικός, όχι τερματοφύλακας».



Όταν ήσουν μικρότερος, υποστήριζες κάποια ομάδα στη Σερβία ή έξω απ’ αυτή;
Μικρότερος υποστήριζα την Παρτιζάν, αλλά τώρα δεν υποστηρίζω κάποια ομάδα γιατί είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Έχω παίξει κόντρα στην Παρτιζάν πολλές φορές, κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα, έχω σκοράρει κόντρα στην Παρτιζάν, είμαι επαγγελματίας… Η μόνη ομάδα που υποστηρίζω αυτή τη στιγμή είναι ο Παναιτωλικός.

Αν μπορούσες να διαλέξεις μία ομάδα απ’ όλο τον κόσμο για την οποία θα ήθελες να παίξεις, ποια θα ήταν αυτή;
Θα ήθελα να παίξω για την Ρεάλ Μαδρίτης αν και η Τετάρτη (24/4) δεν ήταν πολύ καλή μέρα ούτε για μένα ούτε για τη Ρεάλ. Πρώτα το 0-0 με τη Νίκη Βόλου και μετά το 4-1 της Ρεάλ από την Ντόρτμουντ. Μόλις τελείωσε ο αγώνας της Ρεάλ πήγα κατευθείαν για ύπνο… Τι μέρα και αυτή…

Ποια ήταν για σένα η καλύτερη περίοδος της καριέρας σου μέχρι στιγμής; Η χρονιά που ευχαριστήθηκες το ποδόσφαιρο περισσότερο από κάθε άλλη…
Είναι δύσκολο να διαλέξω, είχα μία εξαιρετική χρονιά με την Γιαγκοντίνα όταν σκόραρα 14 γκολ σε μία σεζόν στην πρώτη κατηγορία της Σερβίας αλλά και με την Βοϊβοντίνα αργότερα είχα μία πολύ καλή χρονιά. Αν και δεν έπαιζα σε όλα τα παιχνίδια, σε σχέση με τα λεπτά που αγωνίστηκα είχα μία πολύ καλή χρονιά. Πολύ καλή περίοδος για μένα είναι και η φετινή με τον Παναιτωλικό. Αισθάνομαι πολύ καλά εδώ, είμαι πολύ χαρούμενος και το μόνο που με δυσαρεστεί είναι ότι έχουν μείνει μόνο πέντε παιχνίδια.



Θα ήθελες δηλαδή να μπορούσες να παίξεις σε περισσότερα παιχνίδια φέτος με τον Παναιτωλικό;
Εννοείται, αλλά δεν πειράζει, έχουμε την επόμενη σεζόν, ελπίζω στην μεγάλη κατηγορία, για να δείξω στον κόσμο στο Αγρίνιο και γενικά στην Ελλάδα ποιος είμαι…

Αυτή είναι η πρώτη φορά που αφήνεις τη χώρα σου για να αγωνιστείς εκτός συνόρων. Είχες άλλες προτάσεις από το εξωτερικό;
Πριν δύο χρόνια με ήθελε η Ραπίντ Βιέννης και μάλιστα ήταν διατεθειμένη να πληρώσει ακόμα και ένα εκατομμύριο ευρώ. Είχα όμως συμβόλαιο και η Γιαγκοντίνα ζήταγε τουλάχιστον ενάμισι εκατομμύριο. Τελικά την τελευταία μέρα οι άνθρωποι της Ραπίντ είπαν πως δεν έχουν τα χρήματα και η μεταγραφή χάλασε… Αργότερα είχα πάει και στο Βέλγιο για λογαριασμό της Μέχελεν και ενώ όλα ήταν κανονισμένα, η μεταγραφή χάλασε στο τέλος. Είχα πάει εκεί με έναν μάνατζερ από το Βέλγιο και παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα μεταξύ αυτού και του τεχνικού διευθυντή της Μέχελεν. Κάπως έτσι χάλασε η μεταγραφή, αν και είχα προλάβει να παίξω και δύο φιλικά με την Μέχελεν σκοράροντας κιόλας κόντρα στη Σερκλ Μπριζ.

Βρίσκεσαι στο Αγρίνιο ήδη για περίπου τέσσερις μήνες, τι σου αρέσει μέχρι στιγμής από την πόλη και τι όχι;
Το Αγρίνιο είναι μία εξαιρετική πόλη για έναν επαγγελματία ποδοσφαιριστή. Εδώ μπορείς να έχεις το μυαλό σου στην προπόνηση, να βγεις για καφέ με τους φίλους σου, να περάσεις ήσυχα χρόνο στο σπίτι σου, χωρίς να υπάρχει η νυχτερινή ζωή για να σε παρασύρει. Η πόλη είναι ήσυχη, ο κόσμος αγαπάει την ομάδα και τους παίκτες της, το προπονητικό κέντρο είναι απ’ τα καλύτερα. Η ζωή εδώ είναι ιδανική για έναν επαγγελματία ποδοσφαιριστή…

Οι φίλοι του Παναιτωλικού έχουν δείξει πως είσαι ένα απ’ τα αγαπημένα παιδιά της εξέδρας, παρότι είσαι εδώ μόνο τέσσερις μήνες. Πως αισθάνεσαι γι’ αυτό;
Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος… Απ’ την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στο Αγρίνιο ο κόσμος με αγκάλιασε και δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα. Στα παιχνίδια εκλαμβάνω αυτή την αγάπη του κόσμου και με κάνει να νιώθω πολύ καλά. Όταν νιώθω καλά, όπως είναι φυσικό, παίζω ακόμα καλύτερα. Χαίρομαι όταν σκοράρω γιατί κάνω τον κόσμο χαρούμενο και νιώθω την ενέργεια στο γήπεδο…

Όταν ήρθες στον Παναιτωλικό η ομάδα ήταν στην 13η θέση του πρωταθλήματος. Αυτή τη στιγμή όμως βρίσκεστε στην τρίτη θέση και έχετε σημαντικές ελπίδες για την απευθείας άνοδο. Τι άλλαξε;
Έχουμε έναν νέο προπονητή τον Μάκη Χάβο, ο οποίος είναι πολύ καλός και του αρέσει το επιθετικό ποδόσφαιρο. Επίσης, έχουμε πολλούς νέους παίκτες όπως ο Μπελόν, ο Σίσιτς, εγώ και όλα τα άλλα παιδιά και παίζουμε επιθετικό ποδόσφαιρο, βάζουμε πολλά γκολ και κερδίζουμε έτσι τα παιχνίδια. Πιστεύω πως το μυστικό είναι ότι πλέον λειτουργούμε όλοι μαζί ως οικογένεια και δεν είναι τυχαίο πως είμαστε αήττητοι στους δεκατρείς τελευταίους αγώνες.

Μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου να φοράει την φανέλα του Παναιτωλικού για περισσότερο από ενάμισι χρόνο (λήξη συμβολαίου το καλοκαίρι του 2014) ή αυτό εξαρτάται και απ’ το αν ο «Τίτορμος» θα ανέβει κατηγορία;

Το μόνο που έχω στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή είναι η Superleague. Δεν σκέφτομαι τα συμβόλαια ή το μέλλον. Το Αγρίνιο μου αρέσει πάρα πολύ σαν πόλη, μου αρέσει ο κόσμος και γενικά αν καταφέρναμε να ανεβούμε θα έμενα σίγουρα. Πρώτα όμως θα πρέπει να μιλήσω με τον πρόεδρο και τους ανθρώπους της ομάδας και μαζί να δούμε τι είναι καλύτερο τόσο για μένα αλλά και για τον Παναιτωλικό. Αυτή τη στιγμή έχω συμβόλαιο για έναν ακόμη χρόνο και είμαι παίκτης του Παναιτωλικού.

Μέχρι στιγμής έχεις πετύχει έντεκα γκολ σε δεκαοκτώ παιχνίδια και είσαι τρίτος στον πίνακα των σκόρερ της Football League. Πιστεύεις ότι μπορείς να τερματίσεις ακόμα ψηλότερα στα πέντε παιχνίδια που απομένουν;
Αυτό είναι ένα καλό στατιστικό στοιχείο όμως για να είμαι ειλικρινής είναι κάτι που δεν σκέφτομαι. Για εμένα σημασία έχει να κερδίζει η ομάδα μου. Αν η ομάδα κερδίζει με δικά μου γκολ, ακόμα καλύτερα για εμένα… Αν έπαιζα στον Παναιτωλικό απ’ την αρχή της σεζόν, πιστεύω πως θα ήμουν ο πρώτος σκόρερ της κατηγορίας, όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ίσως αν πετύχω πέντε με έξι ακόμα γκολ μέχρι το τέλος να τερματίσω και πρώτος, αλλά ποτέ δεν ξέρεις…

Ποιο ήταν το δυσκολότερο παιχνίδι για σένα με την φανέλα του Παναιτωλικού μέχρι στιγμής και γιατί;
Το δυσκολότερο παιχνίδι για μένα ήταν στην αρχή κόντρα στον Εργοτέλη, επειδή δεν ήμουν ακόμα 100% έτοιμος… Βελτιωνόμουν όμως μετά από κάθε παιχνίδι και αυτή τη στιγμή πιστεύω πως βρίσκομαι σε πολύ καλή κατάσταση.

Αν έπρεπε να διαλέξεις μία ομάδα ως την καλύτερη της κατηγορίας αυτή τη στιγμή, ποια θα διάλεγες;
Πιστεύω πως η καλύτερη ομάδα είναι ο Παναιτωλικός. Έχουμε την καλύτερη ομάδα στην κατηγορία, με τους καλύτερους παίκτες. Αν το πρωτάθλημα ξεκινούσε τον Ιανουάριο, θα ήμασταν σίγουρα πρωταθλητές κατά τη γνώμη μου. Νομίζω όμως πως αποδείξαμε ήδη σε όλη την Ελλάδα, με τη Νίκη Βόλου μέσα, με τον Απόλλων έξω, με τον Ολυμπιακό Βόλου μέσα, με την Δόξα Δράμας και τον Ηρακλή μέσα, αλλά και σε άλλα ακόμα παιχνίδια, πως είμαστε η καλύτερη ομάδα της κατηγορίας. Το μόνο κακό είναι πως δεν έχουμε πολύ χρόνο. Είχαμε μισή χρονιά για να ανατρέψουμε την κατάσταση και αυτό θα παλέψουμε μέχρι το τέλος.



Ο Παναιτωλικός είναι τρίτος αυτή τη στιγμή και αν το πρωτάθλημα τελείωνε σήμερα, θα πετύχαινε τον στόχο της απευθείας ανόδου. Εσύ είσαι αισιόδοξος πως η ομάδα μπορεί να πετύχει τον στόχο της στο τέλος;
Εννοείται πως είμαι αισιόδοξος και πιστεύω πολύ στην ομάδα. Αν θέλουμε να ανέβουμε πρέπει να παλέψουμε σκληρά για τη νίκη σε όλα τα παιχνίδια που έχουμε ακόμα, είτε εντός είτε εκτός έδρας. Πιστεύω πως καμία από τις άλλες ομάδες δεν μπορεί να κερδίσει όλα τα παιχνίδια. Αν κερδίσουμε τα τέσσερα από τα πέντε, θα ανέβουμε σίγουρα, αλλά θα δούμε… Όλα εξαρτώνται από εμάς.

Πόσο κακή ήταν η ισοπαλία με την Νίκη Βόλου την προηγούμενη αγωνιστική και πόσο πίσω πιστεύεις ότι φέρνει τον Παναιτωλικό;
Είναι γεγονός πως ήταν ένα πολύ κακό αποτέλεσμα γιατί χάσαμε στο Βόλο και με αυτή την ισοπαλία η Νίκη έχει το πάνω χέρι σε περίπτωση ισοβαθμίας. Δεν είναι καθόλου καλή αυτή η κατάσταση για εμάς, αλλά το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τερματίσουμε τουλάχιστον ένα βαθμό πάνω από τη Νίκη Βόλου. Έχουν μείνει ακόμα πέντε παιχνίδια και μπορούν να γίνουν πολλά, μπορεί να τερματίσουμε τρίτοι, μπορεί όμως να τερματίσουμε και πρώτοι…

Είπες πως θα τερματίσετε είτε τρίτοι είτε πρώτοι, άρα να φανταστώ πως είσαι σίγουρος για την απευθείας άνοδο;
Πιστεύω πολύ στην άνοδο, πιστεύω στους συμπαίκτες μου, πιστεύω στον προπονητή μου και γενικά πιστεύω πολύ σε αυτή την ομάδα. Παίζουμε το καλύτερο ποδόσφαιρο αλλά δυστυχώς είναι ένα άθλημα που δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος. Αν δεν καταφέρουμε την απευθείας άνοδο, κάτι που πιστεύω πως θα το πετύχουμε, θα παίξουμε τουλάχιστον στα μπαράζ και θα δούμε εκεί τι θα γίνει.



Ποιο πιστεύεις πως είναι το δυνατό σημείο του φετινού Παναιτωλικού;
Έχουμε την καλύτερη επίθεση αλλά και μία εξαιρετική άμυνα. Είμαστε μία ολοκληρωμένη ομάδα. Έχουμε παίκτες που έχουν ξαναπαίξει στην μεγάλη κατηγορία, και παίζουμε επιθετικό ποδόσφαιρο. Επίσης, είμαστε συμπαγείς σαν ομάδα και παίζουμε ένας για όλους και όλοι για έναν και γενικά πιστεύω πως είμαστε καλύτεροι από τις άλλες ομάδες σε όλες τις θέσεις.

Αν είχες πρόταση από μία από τις μεγάλες ελληνικές ομάδες όπως ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός ή ο ΠΑΟΚ, τι θα έκανες;
Σίγουρα ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός μαζί με την ΑΕΚ και τον ΠΑΟΚ είναι οι μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα αλλά δεν σκέφτομαι άλλες ομάδες αυτή τη στιγμή. Το μόνο που με νοιάζει είναι ο Παναιτωλικός στην Superleague. Το μυαλό μου είναι μόνο εδώ και δεν θέλω να ξέρω τίποτα για άλλες ομάδες, αποφεύγω ακόμα και να διαβάζω εφημερίδες, μόνο μετά το παιχνίδι το κάνω και αυτό είναι όλο.

Μιας και αυτή είναι η τελευταία ερώτηση, θα ήθελες να στείλεις κάποιο μήνυμα στον κόσμο του Παναιτωλικού;
Θέλω να ζητήσω από τον κόσμο να είναι κοντά μας και να μας στηρίξει σε αυτά τα πέντε τελευταία παιχνίδια και να τους πω ότι μαζί μπορούμε να τα κερδίσουμε όλα και να πάμε στη Superleague. Δεν μπορώ να τους υποσχεθώ γκολ, ποτέ δεν το έκανα, αλλά μπορώ να τους υποσχεθώ πως θα συνεχίσω να παλεύω σε όλα τα παιχνίδια για όλο τον κόσμο του Αγρινίου.
agriniovoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου