Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟ-ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ



Ζητουν να μεινει η χαραξη μεσω Φραγκίστας
Εντονες διαμαρτυρίες εκφράζουν δημότες και κάτοικοι της Δυτικής Ευρυτανίας για την αδιαφορία της πολιτείας και τη στάση κάποιων τοπικών "παραγόντων" οι οποίοι, ενώ υπάρχει η χάραξη του δυτικού οδικού άξονα Καρπενήσι - Αγρίνιο μέσω Φραγκίστας, προσπαθούν να πείσουν τους πολίτες ότι ο μοναδικός οδικός άξονας για Αγρίνιο διέρχεται μέσω Προυσού. Ζητούν να στηρίξουν τον οδικό άξονα Λαμία - Καρπενήσι - Αγρίνιο έτσι όπως έχει χαραχθεί.
Μεταξύ άλλων τονίζουν σε ανακοίνωσή τους:"Βρισκόμαστε στο τέλος της πρώτης δεκαετίας του 21ου αιώνα και διαπιστώνουμε ότι το φλέγον και καίριο θέμα της βελτίωσης του Εθνικού άξονα Καρπενησίου - Αγρινίου όχι μόνο παραμένει στάσιμο, αλλά και επιδεικνύεται μια προκλητική αδιαφορία από τους αρμόδιους φορείς του τόπου μας.
Το ζωτικότερο θέμα για την επιβίωση και ανάπτυξη της Δυτικής Ευρυτανίας και όχι μόνο, φαίνεται ότι σκοπίμως εγκαταλείπεται στο έλεος της τύχης του, εγκαταλελειμμένος σαν να πρόκειται για κάποιον άνευ σημασίας δασικό δρόμο. Και σαν να μην έφτανε αυτό, διάφοροι παράγοντες του νομού μας τοποθετούνται με πρωτοφανή εχθρότητα ενάντια στην προοπτική ριζικής αναδιάρθρωσης του εν λόγω οδικού άξονα θεωρώντας ότι το μέλλον της οδικής επικοινωνίας με την Αιτωλοακαρνανία είναι δια μέσω Προυσού.
Θα ήταν σκόπιμο να τονιστεί ότι τα μεγάλα οδικά έργα δεν γίνονται με βάση μικροκομματικά, καιροσκοπικά και ιδιοτελή μικροσυμφέροντα αλλά με βάση την προοπτική αναζωογόνησης του νομού μας, ο οποίος κατά τα 2/3 οφείλει την ύπαρξή του στο τμήμα της Ευρυτανίας από το όριο του ποταμού Μέγδοβα και δυτικά.
Είναι γνωστό ότι ο οδικός άξονας Καρπενήσι - Αγρίνιο χαράχθηκε και είχε και έχει σκοπό, πλην της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης και την οικονομική και εμπορική ανάπτυξη όχι μόνο της Ευρυτανίας αλλά και τη διεύρυνση των παραπάνω δραστηριοτήτων με το σύνολο της Αιτωλοακαρνανίας, την πρόσβαση στην Ήπειρο.
Τα οφέλη από την παραπάνω επικοινωνία είναι αυτονόητα για το νομό μας γενικά και δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση (άλλωστε γι’ αυτό κατασκευάστηκαν οι σύγχρονες γέφυρες Κρεμαστών και Τατάρνας).
Είναι λοιπόν απορίας άξιον πώς οι παραπάνω προαναφερθέντες «παράγοντες» εθελοτυφλούν μπροστά στα οφθαλμοφανή οφέλη που προκύπτουν από τη δραστική βελτίωση του εθνικού άξονα Καρπενησίου - Αγρινίου μέσω της υπάρχουσας χάραξης."
Το σχετικό θέμα δημοσιέυτηκε στα Ευρυτανικά Νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου